Náplň práce:
• administrativní činnost (evidence faktur, pošty, pokladna apod.)
• příprava podkladů pro účetní firmu (podklady pro DPH)
• korespondence, správa, formátování, skenování a ukládání dokumentů
• příprava prezentací a podkladů pro jednání
• zakládání a vedení archívu
• jednání s úřady
• pomoc při organizování firemních akcí
• administrativní podpora ostatním oddělením společnosti
Požadujeme:
• minimálně SŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici
• znalost účetního programu Stereo výhodou
• výbornou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, internet)
• pečlivost, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup a časovou flexibilitu
• výhodou znalost anglického, nebo ruského jazyka na pokročilé úrovni
• čistý trestní rejstřík
• platný řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
• zázemí stabilní a silné společnosti
• příležitost k seberealizaci a osobnímu rozvoji
• místo výkonu v Praze
• nástup možný po dohodě
Nabídky s profesním strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:
RENASTAV s.r.o., Renáta Potanková, Strakonická 37, 159 00 Praha 5 - Lahovice,
nebo na email: renata.potankova@renastav.cz.
Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.